.png)
Дата і час: 3 жовтня, 11:00 EEST
Спікер: Євген Кураш, Sales Engineer, BAKOTECH
Кіберінциденти, пандемії та стихійні лиха cіють хаос у комунікації між співробітниками, яка в подібних ситуаціях має навпаки бути чіткіша, ніж зазвичай. Замкнене коло: виникнення інциденту заважає вам ефективно на нього реагувати. Через це проблема усувається повільно, а масштаб шкоди зростає.
Як можна виправити ситуацію та дати колегам можливості зберігати чіткі зв'язки під час кризових ситуацій?
Про це дізнаєтесь на вебінарі, де йтиметься про BlackBerry AtHoc — рішення класу CEM (Critical Event Management), здатне розв'язати проблему кризових сповіщень та налагодити механізми комунікації в компанії. Покажемо різні сценарії використання, покроково розберемо можливості рішення, а також продемонструємо інтеграцію BlackBerry AtHoc з BlackBerry Messenger.
Програма:
Управління кризовими ситуаціями - BlackBerry AtHoc
1. Початок шляху та проблематика. Розбір сценаріїв: кіберінциденти, пожежна або повітряна тривога, стихійне лихо, виробнича травма або пандемія
2. ДЕМО. Перший крок в обробці інциденту:
- Контент повідомлення (Як створити зрозумілу публікацію про небезпеку?)
- Цільові користувачі та цільові організації (Як працювати в складній корпоративній структурі?)
- Підключення масових пристроїв (смартфони співробітників, ПК і лептопи, гучномовці, IP-телефони, пожежна\повітряна тривога, соцмережі)
Автоматизація кризового центру BlackBerry AtHoc
1. Робота з геолокацією користувачів і локалізація інциденту під час роботи з картою організації
2. Робота з результатами оповіщення - графік відповідей і повторний збір статистики. Планування і робота за розкладом.
3. З'єднання персоналу і створення персональної сесії для обговорення
Рішення для миттєвого спілкування між користувачами — BlackBerry Messenger
1. Підтримка багаторівневих політик безпеки та запобігання витоку даних
2. Інтеграція корпоративного месенджера з системою AtHoc. Створення персональної кімнати або робочої зони в стані інциденту, генерація повідомлень прямо в месенджері
3. ДЕМО. Можливості захищених чатів, конференцій та аудіо-відео дзвінків для ios, android, macos, windows
Реєструйтесь, щоб побачити в дії інструмент для автоматизації звʼязків всередині команди під час кризових ситуацій.