Керування критичними подіями: Як зберегти зв'язок під час катастрофи
bakotech
  
Заходи

Керування критичними подіями: Як зберегти зв'язок під час катастрофи

  • Тип заходу: Вебінар
  • Дата: 03 жов 2023 - 03 жов 2023
  • У заході беруть участь: Конечные пользователи, Партнеры
 
 
Дата і час: 3 жовтня, 11:00 EEST 
Спікер: Євген Кураш, Sales Engineer, BAKOTECH 
 
Кіберінциденти, пандемії та стихійні лиха cіють хаос у комунікації між співробітниками, яка в подібних ситуаціях має навпаки бути чіткіша, ніж зазвичай. Замкнене коло: виникнення інциденту заважає вам ефективно на нього реагувати. Через це проблема усувається повільно, а масштаб шкоди зростає.  
 
Як можна виправити ситуацію та дати колегам можливості зберігати чіткі зв'язки під час кризових ситуацій?  
 
Про це дізнаєтесь на вебінарі, де йтиметься про BlackBerry AtHoc — рішення класу CEM (Critical Event Management), здатне розв'язати проблему кризових сповіщень та налагодити механізми комунікації в компанії. Покажемо різні сценарії використання, покроково розберемо можливості рішення, а також продемонструємо інтеграцію BlackBerry AtHoc з BlackBerry Messenger. 
 
Програма: 
 
Управління кризовими ситуаціями - BlackBerry AtHoc 
 
1. Початок шляху та проблематика. Розбір сценаріїв: кіберінциденти, пожежна або повітряна тривога, стихійне лихо, виробнича травма або пандемія 
 
2. ДЕМО. Перший крок в обробці інциденту: 
  • Контент повідомлення (Як створити зрозумілу публікацію про небезпеку?)
  • Цільові користувачі та цільові організації (Як працювати в складній корпоративній структурі?) 
  • Підключення масових пристроїв (смартфони співробітників, ПК і лептопи, гучномовці, IP-телефони, пожежна\повітряна тривога, соцмережі) 
 
Автоматизація кризового центру BlackBerry AtHoc
 
1. Робота з геолокацією користувачів і локалізація інциденту під час роботи з картою організації   
 
2. Робота з результатами оповіщення - графік відповідей і повторний збір статистики. Планування і робота за розкладом.   
 
3. З'єднання персоналу і створення персональної сесії для обговорення 
 
 
Рішення для миттєвого спілкування між користувачами — BlackBerry Messenger
 
1. Підтримка багаторівневих політик безпеки та запобігання витоку даних 
 
2. Інтеграція корпоративного месенджера з системою AtHoc. Створення персональної кімнати або робочої зони в стані інциденту, генерація повідомлень прямо в месенджері 
 
3. ДЕМО. Можливості захищених чатів, конференцій та аудіо-відео дзвінків для ios, android, macos, windows 
 
 
Реєструйтесь, щоб побачити в дії інструмент для автоматизації звʼязків всередині команди під час кризових ситуацій.  
 

ПОДІЛИСЯ З ДРУЗЯМИ В СОЦ. МЕРЕЖАХ:

Додати захід у календар google calendar google calendar google calendar